Lokowanie i sponsoring
Rosnące znaczenie niestandardowych działań reklamowych jest już trwałą tendencją rynkową. Z myślą o naszych klientach i efektywności promocji marki lub miast (regionów) przygotowujemy całościowe koncepcje wykorzystania produkcji filmowych i telewizyjnych do działań niestandardowych. W ścisłej współpracy z klientami i nadawcami audycji oraz producentami filmowymi realizujemy projekty z zakresu lokowania produktu oraz branded content, umiejętnie dopasowując rodzaj produkcji, bohaterów i kontekst treści do oczekiwań i budżetu marki.
Lokowanie produktu to przede wszystkim:
- pozytywne skojarzenie z ulubionym filmem/serialem i jego bohaterami
- wiarygodność przekazu
- niski koszt dotarcia (znacznie niższe koszty produkcji w stosunku do reklamy)
- duża elastyczność w kształtowaniu otoczenia marki
- duża akceptacja widza dla tej formy reklamy i umiejscowienie poza niechętnie oglądanymi blokami reklamowymi
Ściśle nadzorujemy każdy etap prac nad projektem lokowania, dzięki czemu nasi klienci mają pewność, że w efekcie otrzymają najlepsze z możliwych realizacje. Doświadczenie naszego zespołu oraz współpraca z najpopularniejszymi serialami i bezpośrednio producentami filmów kinowych stanowią gwarancję sukcesu podejmowanych działań.
Skupiamy się na produkcjach docierających do możliwie najszerszej publiczności. Realizujemy projekty w serialach Telewizji Polskiej: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia” i „Wszystko przed nami”, a także w wybranych innych produkcjach zgodnie z potrzebami klientów. Na koncie zespołu jest także szereg projektów sponsoringowych w największych kinowych hitach ostatnich lat, których byliśmy również dystrybutorem – m.in. „Nigdy w życiu”, „Tylko mnie kochaj”, „Nie kłam, kochanie” czy „Och Karol 2”.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapytaj!